.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
87/3‬درصد از مصوبات سفر اول رييس جمهوري به گلستان اجرايي شد

استاندار گلستان گفت: از ‪ ۱۳۸‬مصوبه اولين سفر رياست جمهوري و هيات دولت به استان تاكنون ‪ ۸۷/۳‬درصد اجرايي و عملياتي شده است.

به گزارش شمال نيوز به نقل از روابط عمومي  استانداري گلستان ،مهندس "يحيي محمودزاده" روز سه‌شنبه در جمع مسوولان دستگاههاي مختلف استان بااشاره به فراهم شدن مقدمات سفر دوم رييس جمهوري به استان افزود:از اين ميزان ‪ ۹۰‬مصوبه در قالب ‪ ۵۳۶ ‬پروژه به اتمام رسيده است.

وي در خصوص دستاوردهاي سفر اول رييس جمهوري اظهارداشت:همچنين ‪ ۳۸‬مصوبه با ‪ ۲۰۰‬پروژه در دست اقدام و ‪ ۱۰‬مصوبه در حال پيگيري مي‌باشد.

استاندار گلستان در زمينه منابع و اعتبارات پروژه‌ها نيز تصريح كرد: ‪۱۳۲‬ ميليارد و ‪ ۴۰۰‬ميليون تومان (يكهزار و ‪ ۳۲۴‬ميليارد ريال) براي اجراي مصوبات اختصاص پيدا كرده است.

محمودزاده درزمينه اعتبار مورد نياز براي اتمام مصوبات نيز گفت: ميزان اعتبار لازم براي اتمام مصوبات و برخي پروژه‌هاي بزرگ استان به ‪ ۶‬ميليارد و ‪ ۳۰۰‬ميليون تومان (‪ ۶۳‬ميلياردريال) مي‌رسد.

وي در ادامه با اشاره به تغيير برخي شاخص‌هاي توسعه‌اي در استان از محل اجراي مصوبات سفر اول رييس جمهوري نيز اظهار داشت: از جمله تغييرات مهم در اين زمينه بين‌المللي شدن فرودگاه مركز استان است كه هم اكنون ظرفيت حمل مسافر از اين طريق از ‪ ۵۱‬هزار نفر به ‪ ۱۵۹‬هزار مسافر افزايش يافته است.

استاندار گلستان در زمينه ارتقاي ديگر شاخص‌هاي توسعه‌اي و عمراني گفت: در اين مدت طول جاده بين مزارع از ‪ ۴۰۰‬كيلومتر به ‪ ۷۰۰‬كيلومتر و طول راههاي روستايي آسفالت شده در استان از يكهزار و ‪ ۴۰۰‬كيلومتر به يكهزار و ‪۶۶۰‬ كيلومتر رسيده است.

وي درخصوص شاخص‌هاي بخش خدمات نيز تصريح كرد: پايگاههاي اورژانس جاده‌اي از سه مورد به ‪ ۲۵‬پايگاه، مراكز فني و حرفه‌اي از ‪ ۱۰‬مورد به ‪ ۱۴‬مركز و روستاهاي داراي تاسيسات آب سالم از ‪ ۴۲۷‬روستا در استان به ‪ ۵۳۴‬روستا افزايش يافته است.

محمودزاده افزود: همچنين سرانه فضاي ورزشي در گلستان از ‪ ۲‬دهم مترمربع به ‪ ۴‬دهم مترمربع و سرانه زمين صنعتي از ‪ ۱/۶۴‬صدم مترمربع به ‪ ۴/۲‬دهم مترمربع رسيده‌است.

سفر اول رياست جمهوري و هيات دولت به استان گلستان اسفندماه سال ‪۸۴‬ انجام شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.